V systému iOS 16 a novějším, když si něco zakoupíte online pomocí Apple Pay na iPhonu, iPadu nebo Macu, můžete svou objednávku sledovat v aplikaci Peněženka na svém ‌iPhonu‌. Pokračujte ve čtení, abyste zjistili, jak se to dělá.



Možnost Sledování objednávky v aplikaci Peněženka vám umožňuje zkontrolovat stav objednávky a odhadovaný čas dodání a také vám umožní zkontrolovat, zda s vaší objednávkou nejsou nějaké problémy. Upozorňujeme, že tato možnost funguje pouze u zúčastněných obchodníků, takže ne všechny objednávky se zobrazí. Kromě toho můžete zkontrolovat číslo objednávky, celkovou částku nákupu a stav platby. Chcete-li sledovat objednávku, postupujte podle níže uvedených kroků.

Jak sledovat objednávku pomocí aplikace Peněženka na iPhonu

  • Otevřete na svém ‌iPhonu‌ aplikaci Peněženka.
  • Klepněte na tlačítko Objednávky (symbol balíčku).
  • Klepnutím na Nákup zobrazíte další podrobnosti.
  • Chcete-li získat další informace nebo další pomoc s objednávkou, klepněte na Spravovat objednávku a přejděte na web obchodníka, na Kontakt a spojte se s obchodníkem nebo zobrazte platební údaje. Můžete se také rozhodnout sledovat svou objednávku na webu přepravní společnosti.
  • Pomocí tlačítka Sdílet můžete také sdílet informace o objednávce prostřednictvím aplikace Zprávy, Mail a další.