Reklamy jsou v dnešní době všude a někdy mohou být docela otravné. Pro ty, kteří neradi neustále vidí reklamy, máme špatnou zprávu: Uber bude brzy zobrazovat videoreklamy ve všech svých aplikacích, zatímco uživatel čeká na řidiče a během jízdy.



Zprávu přinesl Wall Street Journal, který sdílel podrobnosti o tom, jak to bude fungovat. Primárně budou videoreklamy spuštěny, zatímco uživatelé čekají na příchod řidičů. Podle Marka Grethera, jednoho z vedoucích pracovníků Uberu, bude hlavní aplikace společnosti také zobrazovat videoreklamy během jízdy. Kromě toho Uber také plánuje nainstalovat tablety do autosedaček, které budou cestujícím zobrazovat reklamy. Společnost má v plánu rozšířit videoreklamy pro Uber Eats. V tomto případě se reklamy zobrazí ihned poté, co uživatel zadá svou objednávku. Drizly, společnost vlastněná Uberem, do své aplikace v budoucnu také přidá reklamy.

Zpráva uvádí, že jedním z klíčových bodů pro inzerenty je obrovské množství dat, které má společnost o svých uživatelích. Uber například zná místa, která navštěvujete a co si často objednáváte na Uber Eats. Existuje také skutečnost, že mnoho uživatelů neustále kontroluje aplikaci Uber během jízdy. Přesto Uber říká, že nebude sdílet data jednotlivých uživatelů s inzerenty. Není jisté, zda uživatelé budou moci tyto reklamy přeskočit nebo zda budou nuceni je sledovat až do konce. Uber začne tento týden zobrazovat videoreklamy svým uživatelům v USA, zatímco v ostatních zemích by se měly změny objevit koncem tohoto roku.