Je to deset let od představení nejznámějších reklam společnosti Apple. Tváře známých reklam poskytly nyní rozhovor deníku Campaign. Kampaň Get a Mac běžela tři roky a tvořilo ji celkem 66 reklam, i když celkově bylo vytvořeno 323 reklam.



Výkonný kreativní ředitel Eric Grunbaum uvedl, že Steve Jobs přesně řekl, jak by měla reklama vypadat. Ředitel kteativního oddělení Jason Sperling  dodal, že nikdy neměl náročnějšího klienta. Steve Jobs vyžadoval dokonalost. Řediteli reklamní agentury se ihned zalíbila myšlenka reklamy, kde by proti sobě stál osobní počítač a Mac. Celý tým se poté rozhodl pro herce, kteří mají talent, ale nejsou to žádné hvězdy. Ale vybrat herce, který by hrál PC, bylo velmi těžké. John Hodgman řekl, že byl již uživatelem Macu, když dostal nabídku na roli počítače.

Posedlost Steva Jobse po dokonalosti způsobila to, že spousta reklam nebyla uveřejněna. Nelíbil se mu třeba odstín barvy trička na herci apod. Sperling uvedl, že kampaň by nikdy netrvala tak dlouho, kdyby Microsoft nepřišel s Windows Vista.

Zdroj: 9to5mac.com