Během víkendu uskutečnil šéf marketingu společnosti Apple Phil Schiller rychlý patnáctiminutový rozhovor se společností Sound & Vision, kde opět vysvětlil některé technologie HomePodu, vysvětlil, proč se Apple nakonec rozhodl vytvořit domácí reproduktor a vysvětlil, jak bude HomePod vystupovat mezi ostatními inteligentními reproduktory na trhu.



Schiller se domnívá, že Apple je schopen vytvořit „nový druh hudebního zážitku„, který nejen „zní neuvěřitelně„, ale je také „zábavný„. To je hnací síla Applu inteligentního reproduktoru. Zaměření společnosti Apple však není na jediný produkt – společnost chce navrhnout jednotný zážitek, který je stejný po celý den.

Nemyslíme si, že jde jen o HomePod, nebo o jakýkoli produkt, je to o vytváření zážitku, který se s vámi po celý den pohybuje – takže zkušenost, kterou máte doma, se v autě replikuje pomocí CarPlay, v práci s iPad a Mac, a když se chystáte na běh s hodinami a iPhonem. Můžete poslouchat stejnou hudbu, ovládat své domácí příslušenství nebo požádat Siri, aby vám něco udělala, ať jste kdekoli.

Schiller říká, že Apple Music, Siri pokrok je v osobním hudebním objevu a inovativní zvukové dílo společnosti Apple, které se sešlo v HomePodu a dodává zákazníkům „úžasný zážitek z hudby“.

Konečným výsledkem je široký zvuk s pocity prostornosti a hloubkou. Tento celý proces trvá jen několik vteřin a nekončí s počátečním nastavením. Pokaždé, když přesunete HomePod, používá vestavěný akcelerometr, aby zjistil změnu jeho polohy a nadále zajišťuje, že hudba zní skvěle a je konzistentní, ať je umístěna kdekoli. Také jsme udělali pár skvělých věcí, které pomohou minimalizovat slyšitelné vedlejší efekty kompresních artefaktů tím, že vyvíjíme dynamické zpracování na úrovni studia a optimalizujeme pro bohaté čisté basy i při vyšší hlasitosti.

Zdroj: macrumors.com