Nový dokument o podpoře, který byl tento víkend odeslán do Apple Store a autorizovaných poskytovatelů služeb a který získal web 9to5Mac, obsahuje aktualizovaný opravný proces pro případy, kdy se zákazníci setkávají s chybou Face ID na zařízení iPhone X.



Dokument v podstatě vysvětluje, že zaměstnanci by měli nejdříve provést test diagnostiky, aby zjistili, zda by problémy s Face ID mohly být vyřešeny pomocí opravy zadní kamery. Pokud se tak nestane, měl by zaměstnanec jednoduše provést výměnu celého zařízení a poskytnout zákazníkovi nový telefon. Vyřešení problému díky opravě zadní kamery se může zdát poněkud neuvěřitelné, není to ale poprvé, co jsme o tom slyšeli. Několik uživatelů poznamenalo, že při selhání jejich zadní kamery selže také Face ID. Například, krátce po uvedení do prodeje iPhone X, uživatel na Redditu vysvětlil, že zadní kamera a Face ID přestaly fungovat správně na jeho iPhone X.

Tento uživatel poznamenal, že pokud se pokusí použít Face ID, zobrazí se mu zpráva, ve které je uvedeno: „Face ID není k dispozici, zkuste to znovu později.“ Dokument o podpoře poslaný tento víkend obsahuje formální proces pro zaměstnance Genius Bar. Ti by měli nejprve zkontrolovat diagnostiku zadních kamer a pokusit se o opravu tam, než projdou procesem výměny. Apple říká, že je to za účelem poskytnutí nejlepších služeb zákazníkům. IOS 11.2 také způsobila některým uživatelům chybu Face ID, ale zdá se, že tyto problémy spolu nesouvisí.

Zdroj: 9to5mac.com