Produkty Apple jsou pro teenagery i nadále velmi žádoucí. Průzkum zjistil, že 87 % teenagerů vlastní iPhone a 88 % očekává, že to bude jejich další smartphone. Piper Sandler zveřejnila výsledky pololetního průzkumu Taking Stock With Teens. 



Podle průzkumu 87 % dospívajících vlastnilo iPhone a 88 % zamýšlelo koupit si jiný. Piper Sandler to v průzkumu označila za téměř rekordní. Až 41 % teenagerů vlastní Apple Watch, 15 % si je plánuje koupit v příštích šesti měsících. Apple také zůstává oblíbenou značkou hodinek mezi dospívajícími s vyššími příjmy, i když klesl na 39 % z 47 %. Apple Pay je považována za nejlepší platební službu mezi teenagery s 39 %. Následuje Cash App s 25 %, poté Venmo s 23 %.

Pokud jde o služby, přibližně 41 % dotázaných uživatelů uvedlo, že používají nebo plánují používat iCloud+ Private Relay ke zvýšení svého soukromí. Přibližně 24 % uvádí, že ji v současnosti používá, což je nárůst oproti 22 % v první i druhé polovině roku 2022. Apple Music není podle průzkumu nejpoužívanější službou, 36,4 % uvedlo, že ji použili za posledních šest měsíců, zatímco 68,1 % uvedlo, že použilo Spotify. Zdá se, že 44 % respondentů také využívá více služeb. Průzkumu se zúčastnilo 5 690 teenagerů ve 47 státech s průměrným věkem 16,2 let. Přibližně 40 % dotázaných dospívajících bylo zaměstnáno na částečný úvazek. Průměrný příjem domácnosti dotazovaných rodin byl 67 691 dolarů.