Společnost PepsiCo se spojila s Apple, aby toto léto nabídla fanouškům Pepsi bezplatný přístup k Apple Music. Jak poznamenal AdAge, Pepsi dnes spustila svou kampaň „Press Play on Summer Campaign“.



V rámci kampaně Pepsi nabídne 400 milionů lahví 20 Pepsi, Pepsi Zero Sugar, Pepsi Mango, Pepsi Wild Cherry, Mountain Dew, Mountain Dew Major Melon, Mountain Dew Spark, Mountain Dew Voltage, Starry a Starry Zero Sugar s QR kódy Apple Music. Kódy, které jsou k dispozici ode dneška, poskytnou novým zákazníkům bezplatné tříměsíční členství ‌Apple Music‌ a sluchátka Beats. Pepsi plánuje kampaň propagovat během letních měsíců, počínaje reklamou s rapperem a zpěvákem Bad Bunny. Bad Bunny byl Artist of the Year 2022 a album „Un Verano Sin Ti“ bylo nejpřehrávanějším albem v Apple Music v roce 2022. Pepsi a Apple se poprvé spojily v roce 2003.