Apple je známý tím, že vytváří některé z nejzajímavějších reklam, ať už jde o nový produkt nebo funkce, jako je zpřístupnění. Nyní jsme mohli znovu zjistit, jak silný je marketing společnosti Apple.



Společnost vyhrála čtyři ocenění Best of Discipline a celkem více než 50 ocenění. One Club for Creativity, jeden z největších a nejprestižnějších světových programů, uspořádal svou výroční akci minulý týden. Apple vyhrál Best in Show a Best in Discipline se svou krátkou reklamou o zpřístupnění „The Greatest“. Apple ji popsal ve svém příspěvku takto: „Cílem reklamy bylo zvýšit povědomí o inovacích v oblasti zpřístupnění vytvořených na podporu lidí s postižením a byla vytvořena tak, aby vyvolala nový přístup k reprezentaci postižení – oslavu schopností v každodenních okamžicích, často umožněných technologií Apple.“

Další oceněné reklamy/obsah byly:

  • “Share the Joy” reklama na AirPods
  • Rihanna’s “Stay – Performed by NFL fans”
  • Ted Lasso/Jason Sudeikis in “Public Displays of Encouragement”
  • “Call Me with Timothée Chalet”
  • “Escape From The Office”
  • “R.I.P Leon”

https://youtu.be/I_40JFauCFk

https://youtu.be/-p89peAjbLA

https://youtu.be/GC5Gmkn92Bg

https://youtu.be/t2n0ykn4AKw