Jennifer Bailey, která je vedoucí Apple Pay se zúčastnila konference Národní maloobchodní federace v New Yorku a mluvila o tom, jaký vliv má Apple na maloobchodní prodej s Apple Pay, vlastními Apple Story a dalšími. Bailey vysvětlila, že Apple Pay pokračuje v růstu a má dramatický dopad na obchod.
Jak uvedl CNET Japan, Bailey hovořila o cíli společnosti Apple při vytváření „nového nákupního zážitku“ s iPhonem, který se soustředí na „aplikační, zúčtovací, věrnostní programy a spolupráci mezi obchody a mobilním zařízením“.
Například Bailey poukázala na aplikace na iPhonu, které využívají funkce ARKit a TrueDepth, jako je Warby Parker, které vám umožní vyzkoušet si brýle před jejich zakoupením. Ty funkce, spárované s Apple Pay nákupem, výrazně snižují „kroky k nákupu“, vysvětlil Bailey.
Vedoucí oddělení Apple Pay navíc uvedla, že služba začíná s přijetím pouze u 3 procent maloobchodníků v USA, ale nyní je podporována na 50 procent obchodů. „Je to nejvíce uznávaná bezkontaktní platební technologie na světě“ Řekl Bailey.
V širším slova smyslu, Bailey mluvila o maloobchodním úsilí společnosti Apple v době, kdy se objevují boje v maloobchodě. Vysvětlila, že Apple považuje maloobchod za příležitost k tomu, aby se zapojili zákazníci a nakupovali na další úroveni.
„Fyzické obchody jsou důležitým místem, kde můžete spolupracovat se zákazníky tváří v tvář, můžete se zaměřit na angažovanost tím, že aplikace budou efektivnější,“ řekla. „Můžeme objevovat a nakupovat služby a produkty novým způsobem, od snímačů až po doporučené personalizované produkty a my se budeme dále rozvíjet. Jsme sami sebe prodejcem a sdílíme příležitosti a výzvy maloobchodu, „vysvětlil Bailey.