Před více než rokem společnost Snap představila program, který vybraným tvůrcům umožňoval vydělávat peníze na příjmech z reklam, které se zobrazují mezi jejich příspěvky v Příběhu. 



Nyní se do programu mohou přihlásit tvůrci, kteří mají alespoň 50 000 sledujících a 25 milionů zhlédnutí měsíčně, pokud zveřejní alespoň deset příběhů měsíčně. Sdílení příjmů z reklamy se ukázalo jako jedna z nejlepších možností pro autory, protože potenciální výdělky nejsou omezeny hranicemi. Ukázalo se však, že je obtížné sdílet příjmy z reklamy na platformách s krátkými videi. Zpeněžení takových videí je obtížné ze zřejmého důvodu: videa jsou samozřejmě krátká. Nemůžete vložit reklamu doprostřed videa – představte si, že sledujete 30sekundové video s osmisekundovou reklamou uprostřed – ale pokud umístíte reklamy mezi dvě videa, kdo získá podíl z příjmů?

Tvůrce, jehož video se objevilo přímo před ním nebo po něm? Snapchat tento problém vyřešil tím, že nabízí sdílení příjmů, kde se reklamy uprostřed videa budou vždy zobrazovat mezi videi stejných tvůrců. Je to chytrý způsob, jak zajisit tvůrcům více peněz a zároveň je povzbudit, aby platformu více využívali. Podle Snapchatu uživatelé strávili více než dvojnásobek času rok od roku sledováním příběhů od tvůrců v jeho pilotním programu sdílení příjmů.